Dynamite

Hejhej hallå! (xd)

Idag kom jag inte undan att hjälpa till med veden, utan jag har fått lov att kasta en massa vedträn! Inte så jobbigt som jag trodde att det skulle bli faktiskt!
Annars så har jag mest gjort andra nödvändiga saker så därför tycker jag att jag förtjänar en onödvändig stund framför datorn :))
Om ett tag ska jag ta och trän en stund, och efter det har jag bestämt att jag ska ha ett eget litet "skönhetsbad". Låter mobbat jag vet, men åh så skönt det blir!

Imorgon är det skola, har inte varit där på en vecka;o Och efter denna vecka blir det påsklov! :D Men ändå, jag vill inte till skolan imorn. Det kommer vara en tortyrvecka. Gaah om jag ändå kunde ha rätt ut det där innan!

Inte så värt inlägg men, aja.

Puss:*

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag känner igen mig du ;-) har varit med om en liknande händelse 2 ggr, du klarar det !<3

2011-04-10 @ 14:33:32
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0