Efter en dag med en massa ved, gräsklippeåkande, korvgrillande, solande, vattenkrig...

...Är jag skapligt trött kan man väl säga. Men det har hur som helst varit en underbar dag fast det mesta jag har gjort har jag varit tvungen till. Idag kom jag absolut inte undan från den där jobbiga veden, men det var faktiskt inte så jobbigt när man hjälptes åt och hade kul och sjöng samtidigt! ;) 
När vi inte orkade hålla på längre så fick vi årets första äppelpaj och blåbärspaj! Mumsigt värre må jag säj!
Efter det skulle vi gå ut med Frodo jag, Tomas, David, Leo och Love men det blev en lite längre tur. Vi bästämde oss för att gå ner till hårsbäcksån. Där stannade vi i typ mer än en timme och softa på gräset! Och Frodo tog årets första dopp! xd
Det var iaf sjukt massa mys!
Älska vädret idag också!:D<3

Det verkar som att vi ska äta pizza idag:( Blöööö vill inte! Vill grilla. Men jag får visst inte min vilja igenom denna gång. -.-
Okej men nu ska jah skynda mig så att jag kan träffa min grymma, deppiga granne snart!

Btw så var gårdagskvällen kul! ;D

Och jag tror faktiskt att jag blev liiite solbränd av att vara ute från 10 imorse till 17! Det ska börjas stekas i tid!

Byee<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0