Gaah! Jag. kan. inte. låta. det. sluta. så. här.

God morgon! Här sitter jag på kontoret och är vaken som en lärka. Annars hade jag ju antagligen sminkat och gjort mig iordning för skolan just nu. Sara sover säkert nu. Lyckost!:(

Sista dagen på praon idag. Hoppas att den blir kul, och att jag inte är lika trött idag!

Ikväll ska jag bänka mig framför tv:n och talang IFALL det skulle vara så att Matiss (han som var i skolan med poetry slamen) är med, vilket jag sett att han kommer att vara på reklamen. Men jag är inte säker på om det är idag han ska vara med. Men hoppas hoppas hoppas :D

Nu ska jag lämna över datorn till Sofia. 

Såå vi höörs! <3
 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hähähähä... näe jag sov faktiskt inte då! ;) Men kan inte påstå att jag varit vaken särskilt länge dock! (A)

2011-04-08 @ 15:44:36
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0