I wish...

Tjaoo! Sitter i grannhusets källare med Saraa! Hon gör typ inget sitter i hennes säng och sprattlar med benen elr nu håller hon på med kameran oxh visar en bild på några stenar..."Naaaw"!

Det blir ingen gudstjänst ikväll, den blir imorgon förmiddag ist. Det blidde bäst så!

Förlåt för att jag har varit dålig med att lägga upp bilder senaste tiden men jag har inte suttit vid min dator på ett tag! Men det kommer, förhoppningsvis.

Idag var jag en sväng till Ryssjö också, så otroligt fin gård man har!<3 Det där var inte skryt, skulle kalla det stolthet! 
När jag var där kom jag på att jag antagligen skulle ha varit där nu om pappa hade levt, jag saknar det så!

Ikväll blir det årets första påskmiddag för imorn åker barnen till sin mor! Älskar såna där middagar, så gott!

Vi hörs!;*   

Kommentarer
Postat av: Sara

Sprattlar med benen? Hahaha

2011-04-21 @ 18:44:21
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0