Klockan tickar.

Jag glömde i förra inlägget att kolla vilket nummer på inlägg det var, men nu är det här i alla fall mitt 201 inlägg! Det var typ tre månader sedan jag skaffade bloggen så jag tycker inte att jag har varit jättedålig på att uppdatera iaf!

Håller på att skriva på min berättelse som jag aldrig skriver klart och nu har jag typ fått hjärnsläpp. Vet inte vad som ska hända i den nu... Får väl bara skriva och se vad som dyker upp i huvudet!


När man var liten var allt så mycket lättare, man behövde inte oroa sig över kärleken, kompisar, pengar, framtiden och allt vad man nu kan tänka sig. Jag saknar det.

Nu ska jag antingen fortsätta med berättelsen eller sätta mig på altan och läsa en bok i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0