Nu är det faktiskt onsdag, vilket jag trott det varit både måndag och tisdag den här veckan! xd

God Morgon! Loa sover så jag passade på att sätta mig vi datorn. Haha, har ni tänt på att jag säger typ jämt att jag inte kommer skriva något inlägg t.ex imorgon men ändå så hittar jag tid till att göra det på något sätt! xd Men hoppas att det inte är en negativ sak för er del!
Klockan 14 väntar en fyra timmar lång tågresa... Jobbigt. Jag kommer sakna dom här! :( Men dom kommer upp om typ en månad till konfirmationen, så så länge är vi inte borta från varandra denna gång!  

Appropå ingenting så öppnar Liseberg på påskafton på lördag, då prämiäråks det i Atmos Fear -den nya attraktionen som även är Europas högsta frittfall-. Jag ska ju till Liseberg om typ två månader med jag tror inte att jag kommer våga åka den... Den går juh 110 km/h ;o Nej usch och fy jag gillar bättre bergochdalbanor! Men vem vet, kanske kanske jag kommer åka Atmooos Feeeaar!

Men nu ska jag nog ta och kolla lite andra grejer innan Loa vaknar!

See ya!;*

Kommentarer
Postat av: Sofiaaaaaa

ahha ska du dit den 17 juni? (a):*<333333

2011-04-20 @ 12:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0