Usch, hatar att bli sårad.

Hellooo!
Har nyss kommit hem efter en hel dag i bilen, typ. Åkte mot Norrköping kl. 7 imorse och kom fram vid 9.30. Var på möte där till 11 (ojj vad vuxen jag lät (h) ) och sen åkte vi hemmåt igen. Stannade och käkade (inte hamburgare) och gick på toa, annars så har jag suttit i bilen hela dagen! Så har åkt bil i typ 5 timmar idag. Det var rätt soft, passade även på att sova (en ytterst kort stund, men det räknas!). Älska prao! 

Idag fyller faktiskt David 11 år! Grattis till han!! Och det betyder tåårtaa... :D

Imorgon blir det att gå upp 05.45 igen. Joobbigt! Men börjar faktiskt vänja mig.

Nu ska jag invänta gitarrlektionen!

Vi hörs! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0