OMG! IDAG?!

Saluut!
Sitter hos Alva nu då! Ja för dom som undar så kommer vi bara att vara här idag/ikväll. Men det jag planerat kanske ändå blir av... Får se hur allt blir.
Denna dag har varit ganska bra faktiskt hitills. Alva har varit rätt så depp idag, på grund av mig! :( Och som alla kanske vet så är det 1 april idag vilekt betyder att jag såklart har blivit lurad ett antal gånger, men även lurat, haha(y) Haha våran rektor pratade i högtalaren och "lurade" hela skolan att Idolsökningen skulle vara i Heby skola imorgon... Som om någon gick på det? xd Säämst juh! xd Men våran rektor är ändå BÄST!:D 
Känner på mig att det blir en mysig kväll med vääldigt mycket snack om pojkar! (y)
Och idag har Talang premiär igen! Måste ses!

If you had only one day to live, what would you do? Would you climb a mountain, would you kiss the boy of your dreams or would you tell someone how you really feel? If you had a whole lifetime to live would you lose that drive or are your list keep getting longer?

Jaa du, den ska jag nog tänka på ett tag...

Men nu ska jag göra nåt annat!

Sees:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0