Don't walk away when I'm talking to you!

Hej hallå!!

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat sen i söndags (;o?) men jag har varit sjukt upptagen...typ. I måndags red jag som vanligt och hade ett dumt no-prov att träna till som förövrigt inte gick så bra. Så då orkade jag inte sätta mig vid datorn... Och i tisdags kommer jag inte ihåg varför jag inte satte mig vid datorn, orkade nog inte då heller eftersom att jag ändå skulle plugga. Och igår så stannade jag i Heby med min kära Alva eftersom att jag hade gitarrlektion och sen temakväll. Så vi strosade runt i Heby och käkade hamburgare, som jag börjar tröttna på, har ätit det jättemycket sista tiden!;o 
Temakvällen var askul! Det var såklart påsktema och vi fick känna på hur det var att gå till korset för avrättning. JÄTTEHEMSKT ("korsfäst honom, korsfäst honom")! Vi hade bindel för ögonen och fick vatten och något vin(?) på oss, och så fick vi lov att bära en planka bakom armarna och gick runt i ett okänt hus - allt detta med förbundna ögon! Det var iaf kul! :)) Och sen var det ju kyrkan också ;) Och så blev jag skjutsad av Sara på moppe hem! Asmysigt, längtar tills jag får min, men sjukt kallt!

Denna vecka har inte varit så jobbig som jag trodde att den skulle bli, den har gått att ta sig igen, och till och med med glädje! :)
Vi har haft väldigt många gruppuppgifter den här veckan också, känn som att var det bara för att... ja. Men det har varit rätt kul!
Imorn eftermiddag blir det ju påskolov, gryymt! Och jag ska nog på besök hos några då (asså imorn), kan bli kul eller hur Sofia? ;)

Gosh vilket långt inlägg det här blev, men så går det när jag inte har skrivit på ett tag! Hoppas att ni orkade läsa. Och att jag inte var allt för tråkig. Och att ni ville att jag skulle skriva inlägg för så intressant är det nog inte att läsa.


Love säger att jag alltid ser så ledsen ut på mina bilder, vad menar han med det?! (a'

Vi hörs jao! ;d




Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

Jaa! Det kommer bli så j*vla gryymt! hahaahahahxd<3

2011-04-14 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0