Why is everything so hard? Is life meant to be hard like this? Then I don't know what to do.

Hejsan!
Har kommit hem från Alva nu dåe! Var fan asmys där!:*
Och jag tror att typ 80% av tiden jag var där ägnades åt bara ett samtalsämne... (a)
Och nu mår jag sådär kan man väl säga. Jag mår hyfsat bra fysiskt (tror jag att det heter) men inte lika bra psykist... Men det kanske jag kommer att få stå ut med i några dagar.

Och snart blir det att träffa min underbara granne Sara som jag konstigt nog inte träffar så mycket på fritiden längre?! Men det får vi nog ta och ändra på!
Annars har jag inte mycket planer. Körslaget ikväll! Det är väll det enda.

Hahah komiskt nog pratar jag med mina tre bästa vänner på msn SAMTIDIGT! Vad skulle jag göra utan er tjejjor, Älskar er<3

Nu är det rådjur utanför fönstret igen... xd

Men nu ska jag fixa lite annat och vänta på Sara! ;)

Så vi hörs, förhoppningsvis så är jag lite klokare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0