Jag sa ju att jag inte skulle falla tillbaka, men ändå så gör jag det...

Halluu!
Nu sitter jag äntligen vid min kära dator, var typ i söndags senast (;o?)! Och har saknat den och mina högtalare så nu sitter jag och dunkar musik! Jag tror att det är någon (Linnea?) som har suttit vid min dator när jag inte var hemma. Jag ska konfrontera henne sen någon gång, om hon fortfarande är hemma...
Imorse åt vi påskfrukost och igår påskmiddag! Väldans gott! Och imrse fick vi varsit påsskägg också! Men har inte öppnat mitt än. Gör't ikväll ;) Och det kommer bli ganska ensamt ikväll, om inte Sofia kommer då! Hoppas på att hon gör det!
Gårdagskvällen var mys, mysigast hitills typ! Och jag vet att jag låter lite knäppt mystisk när jag säger så där men jag tänker absolut inte berätta vad jag menar med att det var mysigt!

Imorn drar hårsbäcksflickan Carro till sin kära Alva! Och jag kommer behöva prata med dig Alva, och du får stå ut den här gången för jag är sjukt förvirrad.
Och på söndag drar vi tilll Östa, myys!

Äh nu ska jag inte tråka ut er längre men slänger in några bilder först, bara för att det var ett tag sen sist!

Såå häär söt är Loa nu!:*  


Vi fick rosa ägg till frukost! :D






Jag tänker inte säga glad påsk till er idag eftersom att det var faktisk inte en så glad dag idag för typ 1970 år sen, inte för alla i alla fall, så jag tycker man ska säga det imorn istället! ;)

Ha det gött! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0