Please, say that you like me... Not her.

Carro sitter i sin svarta fotölj med musiken dunkandes, snackandes med Alva och Linnea på chatt. Hon hör werida ljud ifrån rummet intill... Hon har en väldans huvudvärk. Hon tänker väldigt mycket, kanske därför. Hon ska inte tänka för mycket har hon kommit fram till, det är bättre att göra sakerna hon tänker på att hon ska göra IRL istället för att fundera så mycket. Det blir man bara förvirrad av. Bättre testa än att sitta som en dåre till döden utan att ha fått något gjort.

Haha nu fick ni en liten dålig historia som början idag! xd
Det finns lite saker jag vill dela med mig av idag.
• Bl.a att jag är j*vligt arg på fb just nu för den verkar inte vilja att jag ska skriva i chatten utan bara dampar och är seg så fick lov att logga ut.
• Och så är jag sjukt arg på att jag, SOM NYSS HAR BLIVIT AV MED EN 2 MÅNADERS LÅNG FÖRKYLNING, känner att jag håller på att omsjukna! :( J*vla svinapa cp, HATAR att vara förkyld! (mer svordomar använder jag inte här)...
• Imorn är det elevens val, så då tar jag med datorn och kamera till skolan eftersom att Alva och jag planerar att vinna en tävling! ;d
• Jag kom nyss på att det är Glee ikväll! Dåå blev jag lycklig!

Aa lite onödiga saker sisådär...

Men annars så har dagen varit bra! Ingen gitarrlektion idag för vi hade ju konfa, vilket var... ganska långtråkigt. Men hade kunnat sitta kvar ett tag till ;)

Ett litet tips som alla förmodligen redan vet om eller har testat är att om man är lat och har ont om tid på morgonen och därför inte orkar duscha håret som kan vara lite ofräsht... Så då kan man testa torrshampoo, det går supersnabbt och funkar utmärkt!;)



Aja vi hörs! Byee:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0