Yeah, tomorrow?

Goddaag!
Jag har gått och ojat mig över idag sen igår för vi fick nämligen reda på att vi skulle bada idag. Dåå gick min dag under. Men som alltid visade det sig att jag hade oroat mig i onödan, det var ju inte så farligt som jag trodde. Och vi fick sluta 20 minuter tidigare, så vi hade bara 20 minuters lektion!:d

Ikväll ska "familjen" käka på Thairesturang, bara för att vi har hjälpt till med veden som nu faktiskt är klar, eller nu ska vi bara stapla allt... -.-

Och imorn är det Valborg om någon mot förmodan skulle ha missat det. Och jag är sur. Och varför det? Joo för att mamma ska vara så himla skyddande och barnslig och bara "du får inte åka dit, kanske nästa Valborg, nu måste du vara hemma för en gångs skull" och bla bla bla. Typiskt föräldrar. Men vafan jag är ju 15!! Jag är stor nog att klara mig själv! ;o
MEN ÄN ÄR INTE FIGHTEN ÖVER!! Jag SKA få som jag vill. Wish me luck...!



Tack för tipsen ni gav mig! Ska ta åt mig av dem! ;) 

Asså jag har fått värsta grejen med att vilja ha klänning på mig ;o Antagligen för att jag har väldans många, men det finns liksom inte många tillfällen att använda klänning. Kanske ska ha det ikväll, om det inte ser för mycket ut ...!


So long:*


Kommentarer
Postat av: Sofiaaa

Jag tänker inte önska dig lycka till! För att dom kmr jag bli heeeelt ensam juuu! ;o;O;O <3333333

2011-04-29 @ 16:59:08
Postat av: Sara

Lycka till ;) ta det lugnt och tjata inte alltför mycket, va snäll och hjälp till med saker, det har funkat för mig, 1 gång iaf (a)

2011-04-29 @ 17:08:41
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0