Hej jag heter Carro.

Nu har jag en bra dator igen, inlägget igår skrevs ju med Johans mobil som har problem med vissa bokstäver som ni kanske märkte. Hel knäppt!
Vet inte riktigt vad som händer idag. Det snackas om paint boll... Men jag vill inte, jag vill en annan sak. Men det kommer jag inte få idag antagligen :(
Imorn åker jag hem igen, men kommer nog inte vara hemma i helgen. Haha.
Förlåt för att det har varit så dålig och tråkig uppdatering de senaste dagarna. Men så är det när man inte är hemma. Men på söndag kanske det blir bättre.
Nu vill jag se på The karate kid. Hejdå!
Förrförra julen (y)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vaddå inte kommer att vara hemma i helgen!? :o :( vi skulle ju vara! Och du ska du med på Erics konser eller inte måste ju bestäla biljetter!!!!! ;) <3

2011-08-12 @ 16:18:48
URL: http://sofiaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0