Sista dagen på sommarlovet 2011!

Sista dagen på sommarlovet är här! Dagen som jag absolut inte har väntat på. Men den kom, och den ska bli bäst! Även om jag inte kommer kunna göra den bäst direkt..xd Men ansiktsmasker och grejer står på schemat! Linnea kommer väl snart förhoppningsvis så ska vi ha det mys!:*
Shit asså, Linnea börjar sjuan. Högstadiet liksom! Så nu får jag dras med henne hela dagarna... Eller inte hela, men mer än vanliga, förra årets, skoldagar.
Och jag börjar nian (!), ganska mäktigt! Nu blir jag bland de äldsta av Heby skolas elever! Hähä (H)

Så det kanske inte blir toppen uppdatering idag. Och inte sen i veckan heller, men det får ni vänja er vid. Skolan och annat kommer ta mycket plats.

Märkte att ni var skapligt duktiga på att kommentera igår! Toppen hörni!! Mycket kommentarer = Glad Carro = Bättre uppdatering!:D

Men ni kan ju förstårs bli myycket bättre!;)

Mamma och dotter? ;) xp


Har också kommit på att detta, mina vänner, är det sista vanliga sommarlovet för mig! Sen blir det kortare lov i och med att jag antagligen måste somamrjobba... Typiskt!:( 


Kommentarer
Postat av: Nea

Vilken gullig bild :3

2011-08-16 @ 11:13:33
URL: http://snurraochspy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0