Åh ditt leende.

Vart en liten springrunda ändå. Och när jag satt på gräsmattan och skulle göra situps så skulle jag kolla om det var fräsht där jag satt, då såg jag att det slingrade en mask precis brevid där jag hade handen! Och fyy faaan vad jag blev äcklad. Jag flög skrikande upp på benen och sprang upp på verandan!
Uhh jag bara ryser så fort jag tänker på det.
Och jag som hatar maskar!:(

Så nu har jag duschat 2 gånger idag..



Sitter ochh lyssnar på Selena Gomez nu, vet inte varför men har börjat gilla hennes låtar.. Särskilt denna:


Ahhh nu måste jag upp till modemet igen! :@

Så nu funkar det igen :)




Ikäll blir det att bänka sig framför tv:n klockan 20.00 och slå på 3an! Ett annat sorts Idol börjar ju!;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0