2011-12-14

Jag borde egentligen plugga matte nu, men det är så obegripligt så det går inte. F*n vad skönt det ska bli med lov, slippa alla prov och läxor ett tag!
Och jag vet att jag har varit usel på att blogga ett tag nu, men jag har haft annat för mig. På lovet blir det nog bättre :).

Annars så har jag haft en ganska normal dag, känner att jag börjar bli förkyld. Lagom till jul sådär..
Så för värmens och mysfaktorns skull sitter jag i min DC-tröja som jag fick av min snälla mamma efter dansuppvisningen. Ni har nog inte sett den så här kommer ett oar bilder!

Lite svårt att ta när man inte ser, jag böjer mig. Därför jag ser så puckelryggig ut.




Snart kommer ett litet klagomål från mig så stay tuned!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0