Fever

Det regnar och det är en vecka till julafton. Vart är jorden på väg?! Vänta jag vet ju det, mot 2012..

-

Smilla har åkte hem och jag har hunnit vinna 2(!) levels på Bubble Town och kollat igenom gymnasieskolornas skolkatalog i Uppsala. 
Jag har också fått reda på att det brinner ordentilgt i ett hus i Gåvan, men inte längre hoppas jag. Undra vilka som bodde där.. Den som vet något får gärna skriva en kommentar.

-

Mamma och Johan har åkt iväg och jag mår inte alls särskilt bra i halsen, kommer förmodligen bli jättesjuk innan jul. Ikväll hoppas jag på att det blir HP-maraton i alla fall, Sofia?:) Och tills dess vill jag kolla på tv och vila men jag tror inte det kommer gå nå vidare med den planen.

Ha det gött!;*   


Kommentarer
Postat av: Felicia

Min farmor bodde där..

2011-12-17 @ 14:40:48
URL: http://www.feliciaaeriksson.blogspot.com
Postat av: Anonym

det var ju inte bara ett hus. det var flera hyres lägenheter. /Rebecca

2011-12-17 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0