Testet

Svar på testet!

Det har tillkommit 10 kommentarer, och sen fyra till i ett annat som jag tror skulle dit... Så jag svarar på 14 stycken för er skull ;)

3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Kind of, tyvärr :/

4. När var sista gången du verkligen skrattat? Oj nu måste jag tänka... Det var nog när Linnea och jag tog asfula bilder på oss själva för några dagar sedan, haha...

5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Alva, Sofia eller Sara ♥

6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Hoppas inte det ;o

7. När var sista gången du grät mycket? Oj, ehum.. När jag kom och tänka på saknaden av pappa tror jag. 

8. Är det någon du vill göra allt? Fattar knappt frågan men det skulle väl vara en familjemedlem eller vän

9. Hur många kan du berätta allt för? 4

10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Jupp

11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Minns inte vem men ja antagligen

12. Beskriv dig själv med ett ord? Kan int välja mellan två... Men ni kan ju skriva i en kommentar vilket av dessa två som Du tycker passar bäst in på mig : Sprallig, Envis

13. Har du något som hör till ditt ex? Ah kan man väl säga

14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Ja

15. Fullständigt namn? Vill inte skriva ut det på internet, farliga människor ni vet.

16. Favoritlåt? Många, men just nu Pumped up kicks typ

Fortsätt kommentera om ni vill ha fler svar, även kommentarer i detta inlägg gäller :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Thehhehehheh XD Bara för att jag inte hade något att skriva :p

2011-12-26 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0