And now I think I really like you.

Tjatja! Nu är jag hos min Alva! Det är rätt intressant här! Hon bor på en bondgård!!!:O

Varning! Härmar Sara!:

Svenska: Rätt kul. Fick tillbaka artiklarna. Fick VG!:)

Idrott: Topsboll. Helt totoalt värdelöst och jobbigt. Fick byta lag till dom röda för att dom låg under och när det blev oavgjort så slutade vi.

Matte: Prov! Alla rätt!!

No: Film (tecknad om saker i kroppen) , Alva var borta för att laga en tand som hade ett jättestort hål (hon sa att jag skulle skriva det där)! Men jag klarade mig bra, jag och Amanda satt brevid varandra och messade frågor så såg inte så mycket av filmen.

Handledartid/ So: Historiaprutt. Fick reda på provet. VG+"stolt"! Haha, Kalle satt en lapp på Josefs rygg. Hahhahhaa! 

SLUT = ALVAS BUSS! :D

Jao, och nu väntar vi på att åka till konfan typ. Ska ha temakväll. Med hemlig gäst!
Alva tycker antagligen att jag är tråkig nu... NEJ! (sa hon)

See you later! :*


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, och såklart så fin ju jag inte i din värld längre för jag satt ju inte bredvid dig på no:n?????????????? :OOOOOOO :'(

2011-02-18 @ 14:55:25
Postat av: Anonym

Finns*

2011-02-18 @ 14:55:59
Postat av: Sofia

Ja, såklart så finns nu jag inte i din värld längre för jag satt ju tydligen inte bredvid dig på no:n?????????:OOOOOOOO:'(



Och vi är typ aldrig nu, jag finns värkligen inte i din värld längre känns det som! det är som om jag har försvunnit och du har fått en ny bästa kompis!! som du alltid ska vara med och aldrig med mig.........

2011-02-18 @ 14:58:34
Postat av: Carro

SOFIA SLUTA!!!! Du vet att du alltid kommer att vara min bästa kompis, men precis som att du har fått andra nya vänner så har jag det! Och mina nya vänner har egna bästisar! Och du är ju alltid med petro och märta på rasterna så du får skylla dig själv om det känns så!



Och det på no:n, du satt ju inte brevid mig och du var inte med i själva smsandet!



OCH DU VET ATT JAG ÄLSKAR DIG! Om inte så säger jag det nu!

Jag älsar dig Sofia min gullunge!!<333333333333

2011-02-18 @ 15:54:01
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/
Postat av: Carro

Älskar*!

2011-02-18 @ 15:54:14
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0