At Saras farmors place

Tjaoo!

Sitter hos Saras farmor med en dator i knät, melodifestivalen på tv, sirapsletande Sara och en gnällande hund. Rätt mysigt faktiskt. Kom nyss hit för att vara hund & husvakt med Sara.

Har varit på 85-års kalas i faringe hela dagen. Var kul att träffa släkten. Upptäckte att jag för tillfället har en extremt negerbrun morbror. Efter bara 2 veckor i Indien? ;o Avundsjuka Carro kom till liv!!

Har mycket träningsvärk. Vet inte om det beror på skidåkningen igår eller att jag tränade för några dar sen! Appropå skidor så övertalade jag Johan och mamma att stanna till på Inter Sport på vägen hem för att köpa skidglasögon och det var precis vad jag gjorde! Ett par svarta med gult glas. Helt naturliga! Hade lite tidspress så hade inte direkt tid att kolla så länge efter jättesnygga (+ att jag bara hade 500 hundra spänn med).

Aja nu ska jag fortsätta umgås med Sara!

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0