Bara så att ni vet...

...Så suger ni på att kommentera!

Fan vad jag saknar folk just nu asså. Vissa älskar tanken på att det är lov och att slippa skolan. Visst, det är sjukt skönt med lov men det finns vissa jag vill träffa som jag inte liksom "kan" träffa! :(

Har inte blivit mycket gjort idag, vi kollade lite halvt på en film men har mest suttit och läst dagbok och facebookat!

Märkte att filmen som jag gjorde till Sofia inte funkade! Får försöka fixa det... Och jag skrev ju att hin skulle till Egypten mmen menade såklart THAILAND! Vettefan vad jag tänkte på...



Bild i repreis! (a) (Saras farmors dator inga bilder)

Hsakjfghklaeijf.hrwiathgbwet,j-rilkarw.awn SARA ÄR JÄVLIGT DUM NU!! FY FAN SARA! FY FAAAAAN!! NEJ JAG GÅR INTE MED PÅ DET! :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0