Dagen innan 14 februari

Tjingeling! Hur mår folket?:) Själv mår jag bara bra med tanke på vilken dag det är imorgon!

Nu är jag vaken, har varit vaken sen halv åtta men ändå! Antar att det var Smillsmonkan som väkte mig! Vi är barnvakt så det är därför hon är här! Det är alltid mys!

Igår var det fullt upp. På dan var morfar, ,mostrar och "morbror" här! Sen kom Smilla och sen kom fleer! (kan inte säga här...) Det var lyckat och kul, tycker jag iallafall! Hoppas ni andra också tyckte det! 
Idag kommer syster, faster och lite annat folk tror jag. 
Och varför får jag så mycket besök? Jo för att imorn blir lilla jag 15 bast! + att det är alla hjärtans dag! 
Hehe soft juh! Fick mycket trevliga presenter som jag nog visar sen när det är färdig firat! (ehm, förutom lite personliga presenter som jag fick av ett visst par knasiga mäskor!)

Imorn kanske det inte blir mycket till uppdaterning då, men ni får klara er!

Har lust att prata med Sara om allt! Men får se om det blir tid över till det. Kanske när Smilla ska sova?

Nu ska jag kolla vidare på inspelade melodifestialen!

See you later alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0