Det finns många människor man har ett intresse för, sen finns det många människor som man gillar, sen finns det de man tycker om, men det finns bara vissa man verkligen älskar.

Hejhejhejhejhej!

Märks det att jag har tråkigt? Heheh förstår det. Jag bara väntar på att något vettigt ska börja på tv och vettigt på en fredag kl.20 är ju såklart Let's Dance.
Dagen har varit toppen! Blev en heldag på Universeum. Och det är inte Universum jag snackar om för där bor juh vi, typ?
Det är ett ställe i Göteborg med typ massa djur och en massa roliga.. vad ska man kalla det... expriment, tekniska saker som man leker med? Aa det är i alla fall mycket roligare än det låter!

Blev för mig och Linnea att vara ensamma i lägenheten igeen. Pga en mycket tråkigare anlednig denna gång dessvärre. Loa ramlade och började blöda, det är ingen fara med honom som det verkade, men ni vet med bebisar kan man aldrig vara säker, så dom åkte in till sjukhuset! Stackars liten säger jag bara. Hoppas, hoppas att han mår bra!

Imorn kommer även mamma och Johan hit, det blir nog inget speciellt att göra då. bara vara hemma här!

Jag saknar Sara och Alva och Sofia! Det var så länge sen jag träffa dom nu...:/ På måndag får jag träffa Sara oich Alva iaf! Sofia får jag väl vänta på i mer än en vecka! Saaaknaaaaar!



Kiss and hug;*


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill träffa diiiiiiiiig! :(

2011-02-26 @ 19:59:59
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Fin blogg,

Allt bra? (:

Kram.

2011-02-26 @ 20:28:32
URL: http://raspberrykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0