Freeedaaag!

Klantiga Carro är på vägarna igen! Hahah jag skulle kolla om Sara hade gått in så jag kollade mig över axeln och gick då lite snett. Då halkade mitt ena ben bakom det andra så jag flög upp i luften! Landade på knät, antagligen för att Sara hade berättat om en viss knäolycka!
Hahah Sara du skulle vart med! Efteråt gick jag och typ asgarva åt mig själv! Sara om du hade vart med hade jag inte behövt se ut som ett fån! Hahah Ohjaa!

Nu börjar jag bokstavligen bli rädd för min skola. idag kom ännu en helikopter och hämtade skadad ungdom! Helt sjukt vad alla ska göra illa sig! Stackare. Våran skola kommer ju att få stängas ner för att den anses vara livsfarlig att vistas i fast det aldrig är skolans korridorers fel eller något sådant! Akademiska sjukhuset måste tycka att Heby är helknäppt. Och snart åker dom väl inte hit för att det aldrig är särskilt allvarligt, eller jo det är det väl men alla kommer tillbaka efter några dagar! Men liksom vad är det nu, 4 helikoptrar på två månader!! Creepy!



Nu härmar jag Sara, hehe sorry...

Engelska: Stående läxförhör, film och helikopter.

Lk: Film: Juno!

Franska: Film i datasal!

Matte: Bråk...

Lunch: Hamburger

Idrott: Basket med Bejje! Höll på att bryta nacken...

So: Nyhetsgrejs frågor. Massa Egypten

Innan buss: Ny tradition? Ljushallen!

Nu: Läxoor!

Sen: Let's dance




Peace out succers!


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAH (y) Knäolyckooor ;););)



OCH VI GILLAR LJUSHALLEEEEN ;)

2011-02-04 @ 17:15:50
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahaha Jaaooo! ;););)

2011-02-04 @ 17:39:34
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0