Love, love, love

Halloi!

Har pluggat lite så jag hann skriva inlägg, visste inte om jag skulle hinna... Skrev inte igår för jag var hos Sofiaa! Så ni fick klara er en dag! Får se hur det blir i helgen... Kommer antagligen inte ha tid att skriva då!

Idag har det varit en rätt bra dag! Har fått ont i huvudet bara, säkert på grund av vår klass! Vi fick en riktigt elak kommentar från våran lärare. Hon hade typ kollat på programmet "klass 9A" där typ alla är helt ofokuserade på skolan och kanppt klarar av att få Godkänt i något ämne. Hon sa att vi var värre! ;o Iförsig förstår jag varför...

Hade inget kul att skriva nu heller... Har aldrig det juh...

Varning! Gammal bild!





Goodbye my lover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0