SPORTLOOV!...

Och lovet började toppenbra! Har varit i skattmansö och åkt skidor hela dagen! Gick superbraaa! Ramlade bara två gånger. En fail då jag fick hasa mig upp till början av backen för att komma upp och en då jag åkte in i Sara och typ volta och tappa skidorna. Kändes så i alla fall... Meen dagen var bäst ändå fast jag ramla. Det var inte alls så pinsamt att åka med skolan som jag trodde, det var faktiskt kul. Men Sara vill heela tiden vara vid en viss person...

Och bara för att det var två veckor sedan helikoptern var i skolan sist och två veckor innan så var den också i skolan på en fredag så kommer den förstås igen! Jag har sagt hela tiden att "det kommer komma en helikopter den fredagen då det gått två veckor sen sist och då är vi i Skattmansö!" Aa det har jag sagt och så händer det! Och denna gång så skadar två sig. En bröt antagligen armen och en bröt benet. Det är sjukt jäkla läskigt asså! Våran skola har en förbannelse! ;o Antagligen...!!! Vet inte om man vågar gå till skolan om två veckor på fredagen...

Aja nu är det i alla fall lov!! Riktigt soft assåå. Imorn ska jag på 85 årskalas hos morfar. Så blir till att gå upp tidigt och åka till käraste Almunge. Och senare i veckan så blir det väl ännu mer skidor och sen på onsdag bär det av till Göteborg och Annika!! :)) Så får se hur det blir med inläggsuppdatering på lovet...

Kom på att jag skulle lägga ut bild på alla presenter såå här är dom!:



T-shirt
40 raggningsrepliker...
Sing it
Presenkort: Intersport, h&m
Bowlingresa
Nagellack
3 par örhängen
5 par halsband
Mascara + läppglans
Geléhjärtan
Badsalt

+ (inte på bild)

ca 1200 kr
Bio
Gryma högtalare
Stringtrosor...

Aa det var typ allt tror jag!

Ehm hm nej inte allt sen några fler saker som jag inte tänker nämna...!

Sen blir det let's dance ikväll eftersom att det är Freedaag!

Jag kommer sakna dig på lovet...:(

Ha det bra! Heej dåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0