Fina fredag!

Nu har bondmoran kommit in! Har burit in ved...

Dagen har sett ut så häär:

Engelska: Skulle ha kollat på film men den dumma kanonen funka inte så vi fick läxa om USA ist! Vilken likhet! Jag som trodde vi skulle göra klart våra plancher...

Lk: Juunoo!!

Franska: Asterix och Obelix film

Matte: Mattematik...

Lunch: Älggryta? Potatis. Byta om till idrottskläder.

Idrott: Basket! Hahha mitt lag var OSLAGBARA!.... NOT!

So: Prov i Industriella revolutionen = skrivkramp!

Jaao det var min dag. Blir att vara ensam hemma med mamma ikväll. Det var typ åratal sen!
Let's dance bliré å!  
Sen kommer jag väl att undra vad Sara gör hela kvällen...

Imorn blir det iallafall fullt upp! Så blir nog inte mycket till inlägg då. Men ni vet hur jag är, jag säger att jag inte ska uppdatera men så gör jag det ändå. Men får se, får besök av släkten vid ett! Sen blir det kul på kvällen:)
Undrar vad jag får (a)

ALVA SLUTA TJATA! JAG SÄGER INTE PÅ DATORN!

Sees!






Kommentarer
Postat av: Sara

Men AW så gulligt av dig att tänka på lilla MIG! Jag har tänkt på dig också! :)

2011-02-12 @ 10:55:24
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Carro

såå bra att du tänkte på mig, men gjorde du det för att jag ska bli glad verkligen? ;)

2011-02-13 @ 09:20:55
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0