Allt och inget

Tjaaoo!
Nu har jag kommit hem från kyrkan, gick bra! Jag och några till fick tända ljus! Eller jag höll upp en grej runt ljuset och Sofia tände!

Igår var vi hos en gammal granne! Det var mysigt. Vi fick gå hem! Det var lite scary. Det var kolsvart om vi inte haft ficklampa! Tomas tog med nån j*vla burk som han hitta längs vägen (han är knäpp) och sen kasta han den på vägen helt plötsligt så att det lät skithögt och vi gick precis förbi en ödegård så jag typ skrek så att det säkert hördes i hela Hårsbäck! Usch usch...

Var i Skattmansö idag! Det var stålande väder och perfekt att åka! Det var lite väl isigt på vissa ställen och det var lite läskigt att åka där. Men jag är stolt över mig själv! Första gången som jag åker på typ ett år och jag ramlade bara en gång!:)

Bjuder på gamla bilder för att jag sitter vid gamla datorn!:

Mysbild:


Tennerifa: Vill tillbaka!









Solbränd tjej!




Liten Jag:




Snart är det Solsidan såå...

...Bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

THAT´S MY SPOTIFYLISTA! (H)

2011-02-06 @ 21:52:14
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Carro

Hehe whut? Kolla du på spotify? :D

2011-02-08 @ 16:26:42
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0