Lite planer och sånt

Hemma från skolan igen, haft en skön dag som vanligt. Kände mig j*vligt elak efter idrotten idag... Jag RÅKADE slå till Alfred i fejset så att han började blöda näsblod! Usch jag kände mig så hemskt taskig! Stackarn:(
Ah men på no-provet gick det oväntat bra (känns det som) Det var inte så svårt som jag trodde faktiskt!

Imorgon är det äntligen fredag igen! Skönt! Ett matteprov då och engelskaglosor sen är man nästan läxfri, förhoppningsvis!
Har inga speciella planer direkt, hoppas att jag får åka till Maria och vara där tills på lördag! Men vet inte om hon kan... Mamma får prata med henne!
Hoppas också på att få kolla på Let's Dance live(tvlive) för första gången iår!

Jag kan inte låta bli att längta tills på tisdag! Annika, Smilla och Loa kommer då! Får träffa dem på lördag också men det är en höjdare att de ska sova i VÅRAT hus! :D
Jag har fått en asbra idé om en sak jag kan göra på moviemaker, men måste ha lite medarbetare, får fråga Linnea!

Nu blire lite facebook, andra bloggar mm!

Hare gött! Ses!

Kommentarer
Postat av: Alva

Carro, jag tror Affe har kommit över de nu:D

2011-01-20 @ 20:31:51
Postat av: Sara

Hoho, TRÄFFA MIG I HELGEN? :DD



Och jag kan kanske vara en del a din film?! (a) :)

2011-01-20 @ 20:52:49
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Carro

Alva: Jaa men ändå (a)



Sara: Jaaao! Imorn ksk:D:D Jaa det är klart! :D

2011-01-22 @ 18:47:30
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0