Pluggtider

Tjinixen! Slänger in ett snabbt inlägg för er skull! :) Har egentligen mycket att göra (plugga,plugga och plugga...) Jag orkar verkligen inte plugga men jag måste för betygens skull...
Idag har inte mycket hänt mycket speciellt idag, lärde mig virka det var nog det ända roliga faktiskt!
Skippade igenridningen för att hinna plugga ordentilgt till provet. (jag tar skolan på största allvar jag vet) Hade faktiskt ingen lust att "rida igen" som det heter när man missat en gång och rider i en annan grupp senare.

Fick nyss reda på att jag ska till tandläkaren imorgon! Kul? Nej! Jag kmr missa sista no lektionen innan provet vilket betyder ännu mer jobb hemma...-.-
Hoppas att jag inte har något hål! Då blir jag rädd, jag har aldrig haft det och jag sköter tänderna utomordentligt bra!
Vilket ord! Hahah "utomordentligt" vad är det för ord egentligen?... x))

Kommer förmodligen inte ha tid att skriva något inlägg imorn för att det är konfaundervisning och sen ska jag plugga stenhårt! Få se på torsdag... 

Love ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0