I fikandets tid

Haalloj!

Nu var det evigheter sen jag uppdaterade, men jag har faktiskt varit väldigt upptagen med att vara barnvakt åt mina syskonbarn! Meen jag kanske ska ta och säga vad jag har gjort alla dessa dagar...? :)

Onsdag: Innebandyturnering juh! Gick bra i början, i gruppspelet så vann vi två och en ovavgjord:) Sen kom vi till kvartsfinal och där sket det sig mot 9A. Jag kan nog inte skriva det men, ja, vi blev lite sura på dom...

Tordag: Vanlig skoldag, på idrotten körde vi badminton i nya sporthallen! Tyyfft!

Fredag: Ja, skola, badminton igen musik tilldenna gång! Mycket nice!
Sen hem, leka med barn , äta mat, säga hej då till Smilla och sitter nu här med Sara och dricker Smoothie!

Imorn blire upp tidigt och följa med och lämna Annika och Loa vid tåget. Vill inte att dom ska åka!!!:(:(

Sen kanske det blir Sara kväll igen! :)




DAGENS SÖTNOS:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0