Feest

Nu har jag vaknat och kommit i ording. Gårdagskvällen/natten blev rätt grym faktiskt. Massa folk, massa musik, massa mat + beeestisen = Grryyymt! Vi dansade som dårar där inne, såg nog förjävligt ut men kul var det! :D

Kom på en sak jag glömde berätta igår. NU sisådär fem månader senare har Sara ÄNTLIGEN fått sin födelsedagspresent!!! Fast vi har träffats nästan varje dag. Jag måste vara typ sämst på att ge presenter i tid. Haha.

Har kommit fram till att ifall jag ska hinna träffa alla underbara människor jag har tänkt träffa innan skolan börjar igen så kommer jag inte ha en lugn dag över. Ska ju vara på Landet ett tag sen också och då hinns det inte med att träffa några, bara Hanna ofc!;)

Vi höres!:*


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men mig träffar du så sällan :D<3

2011-07-17 @ 12:13:40
URL: http://fotoasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0