Last friday night.

Har kommit hem från Sala nu dåe! Blev jag, Nea och mamma som åkte. Tänkte inte handla för mer än 100 spänn men, ah det sprack ju... Fast jag egentilgen inte köpte något kul. Ramar, t-shirt och bh. Men så blir det när allt ska vara så förbaskat dyrt!:(
Så nu har jag ramat in några fina bilder, och tre av mina bloggläsare finns nu på min vägg..;d!

Fredag kväll igen. Älskar fredagar!♥ Tror dock inte att det är något kul alls på tv, måste kolla upp det.



Till Alva: Jag saknar dig gums, hör av dig när du är hemma igen (om du inte redan är det)♥


Kommentarer
Postat av: Alva

Honey, Im home! <3

2011-07-15 @ 22:26:28
Postat av: Carro

Alva: Åhh jaaa! :D Vi får la höres dåe! har tyvärr inte tid att sitta vid datorn idag..;) <3

2011-07-16 @ 11:39:34
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0