På väg in på den glada banan igen!:)

Hejhej! :)
Jaha, igår doppade jag mig för första gången i år i en sjö. Jag vet, jag är seg men har liksom inte blivit av/haft tid. Men det var i alla fall nice! Och så mycket moppe jag körde också! Vi hade det riktigt kul med våra sånger där på moppen eller hur Sofia? ;)
På kvällen tittade vi på Låt den rätte komma in, den var... äcklig/hemsk. Rekommenderar den för er som gillar blod, svett och tårar. Ni andra - Kolla ej.

Imorse var jag så duktig att jag innan frukost tränade en stund. Måste komma igån med träningen igen, har blitt dåligt med sånt.
Sen har vi städat garaget och så att alla våra motorfordon och cyklar får plats. Tror vi har ca 20 cyklar!;o Men vissa ska slängas, de är ju rätt dåliga.
Och så har jag varit så snäll att jag har bakat rabarberpaj, då blir nog mamma glad när hon kommer hem! ;d

Ska inte uttråka er mer men passar på att säga att jag förmodligen inte bloggar mer idag. Ska ha den där "skönhetsdagen" med Linnea:)) Så vi tar snart moppen och handlar, sen ska vi förhoppningsvis tälta i trägården inatt också!

Midsommar.


Btw så HEJA SVERIGE i VM mot Australien!!

Pöss:*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det hade vi :)

2011-07-10 @ 16:53:10
URL: http://sofiaabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0