Skolan äe ju ändå go!

En grej som är lite konstig som ni säkert också håller med om liiite grann..
Jag typ saknar skolan. Jag kanske är lite desperat eller nåt nu men vadå? Man typ lever i skolan, fem dagar i veckan, i ca åtta timmar är man där. Jag har ju gått i skolan i halva mitt liv. Och det är där ifrån man får alla kompisar och så. Klassen blir ju som ens andra familj. Korridorerna ens andra hem. Klassrummen ens andra rum. Och nu så är man borta från allt det där i 10 veckor. Har knappt chans att träffa alla kompisar fast man är ledig. Jag saknar mina kompisar! Och lärarna (vissa iaf)!
Men jag ska ju i alla fall tillbaka om några veckor, som vissa andra inte ska...:(.

Men självklart är det så EXTREMT skönt att slippa allt ett tag. Slippa prov, läxor, lektioner, tidiga mornar. Om man tog bort de sakerna så skulle skolan vara underbar!
Men jag vill bara träffa alla igen, samlade! Fast jag klarar mig nog några veckor till, jag vet att jag typ kommer önska flera gånger om sen i höst att det ska bli sommarlov...


Kommentarer
Postat av: Sara

Blir du förvånad när jag håller med dig?

JAG VILL FORTSÄTTA I HEEEBYYYY :(:(:(

2011-07-15 @ 18:06:15
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0