Why is it so damn hard to get You out of my head?!

Sorry för att jag är så seg med att blogga på dagarna men känns inte så lockande jämt att sätta sig vid datorn det första man gör på da'n...

Igår hade vi ju våran skönhetskväll. Riktigt mysigt. Hade kladd på kroppen, i ansiktet och i håret. BANAN I HÅRET ÄR INGEN HIT!!! Det stank spya, jag lovar. Så j*vla äckligt! Och inte fick jag ur det från håret heller. Efter måånga drag med fingrar och borste så försvann det. Men i mitt hår känns i alla fall starkare och fylligare idag, vilket det skulle bli, så det är positivt! :)

Igår så tältade vi ju också. I vårt STORA tält :d Myys!♥ Sov ju inte så länge men det får tas igen inatt!

Nu ska jag snart kolla på Harry Potter, haha. Så ah.. Vi hös väl! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0