Göteborgbilderna nu då!

Åhh jag har typ megalust att blogga, men har inget att skriva om. Eller joo jag har massa men det vill/hinner jag inte skriva nu...
Jag hoppas att ni uppskattar att jag idag hade blogglust och la upp en massa inlägg? :d

Men kom på vad jag kan göra... Visa resten av bilderna!;)

I Göteborg:



Bara bilder från genrepet på Lotta på Liseberg eftersom att man tydligen inte fick ta kort i direktsändning.


Atmos Fear i bakruund!!


Haha härlig gubbe han i ljust hår!


Lotta!


Gert Fylking!


Sanna Nilsen (stavning)




Le Kid!


Le Kid!


Orop!




Alexander Ryback!


Ryback och Mats Paulson!(tror jag)












Jaa nu var ju inte bilderna fårn Liseberg de bästa men de duger väl. Jag hade mitt j*vla finger ivägen hela tiden...xs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0