Heeemmaaaa!!

NEJ MEN HEEEJ ÄLSKADE BLOGGLÄSARE! Har saknat er!! ♥
Meen nu kan jag iaf tala om för er att jag är hemma från min underbara resa! (Eller 3in1 semester.)

Riiiktigt skönt att sova i min egen säng! Åhh jag har snaknat hem, fast det kom jag inte på förns jag var på väg.

Såå vad har hänt sen sist då. Jo jag var ju på Lotta på Liserberg, askul!! Genrepet var roligare än live så jag rekommenderar er att åka dit, för enligt mig är det mer ett program som man är med på än tittar på tv på. Det var jättemys och kul, särskilt när alla stod och gungade och sjöng tillsammans! Haha, var ju med i tv ett antal gånger också. Piinsaamt... xd.

Och så har jag tagit hand om Loa och sånt. Haft 10 otroligt roliga och bra dagar!

Nu ska jag umgås med min vackra Sofia som jag har saknat myycket! Och ikväll blir det att träffa Sara som jag också saknar myycket!! <3

Har inget annat kul för tillfället. Bilder kommer upp snaart, så stay tuned!

Puss på er!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0