Ja det är sant, ett inlägg!

Heeej hallååååå saaknaade bloggläsare!:D

Hur mår niii dåå? Själv mår jag asbra, med tanke på omständigheterna!
Nu sitter jag iaf vid min dator med INTERNET! Niicee!
(oj vad jag skriver mycket med flera bokstäver flera ggr... Öööveerdriiveet...)

Men ska jag berätta om min vecka? JA det ska jag, jag tvingar er INTE att läsa ;)

Måndag: Köpte moppe, sen bila ner till Göteborg. En massa bli. 
Tisdag:
Båt till Danmark klockan 9.00. Sen en massa bli. Sen bo in sig i den underbara stugan (huset). Seen första besöket på Aquadome Lalandia (badlandet). Azuum.
Onsdag: Legoland = massa karuseller! Sen lalandia igen! Jippie jaahiooo! Och sen minigolf. Kom trea, helt otroligt!
Torsdag: Legoland = Ännu mer karuseller! Lalandia = Ännu mer badande!
Fredag: Åkte från Danmark:( Båt och massa bil. 
Lördag (idag): Liiseebeerg!! Helt amazing var det! (även om jag nu är rätt van att vara där nu) Åkte massa karuseller igen! :D Men inte atmos fear... För det första var den avstängd typ hela dagen, och sen så ville jag verkligen inte!!
  
Ah, så grym har min vecka varit. Bästa veckan detta år!:D
Min röst mår noh inte så bra av att ha varit på gröna lund, legoland, vattenland och liseberg samma vecka. Hähä. Wonderful.

Jaha, får se hur länge dessa band får sitta på! ;) (haha mina armar ser olika tjocka och bruna ut xd) 

Bilder kommer sen, när jag kmr hem! ;)

Hej dåå!:* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0