När ska denna besatthet försvinna? Help me!

Tjaao!

Sorry för den dåliga uppdateringen, meen fröken rand har haft annat för sig.

Gårdagen blev rätt grym. Det som var i fokus gick som jag ville. JAG FICK MITT KÖRKORT!!! Yeay mee!:D
Premiär turen åktes tillsammans med broder Martin, och premiärturen till Heby delades med ingen mindre än Sara!
Och första turen med passagerare åktes med sis Linnea! Och allt gick bra! Jag ramlade eller skadades inte alls! :d

Idag har jag mest legat ute i solen och badat. Niice må jag säga. Plockade jordgubbar imorse också. Smått uttråkande sådär.
Snart står grillad mat på schemat. Inget vettigt på tv ikväll heller vad jag vet så ksk blir en film, som vanligt.
 
Imorn kanske jag ÄNTLIGEN får träffa Alva igen! Saknar henne som fan!! ♥

Mitt hår blir blondare, JIPPIE! :D


Vi hörs! Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0