Seeemeeesteer!!

Hej.
Detta blir nog det sista inlägget innan DAAANMAAARK! Jepp, imorn drar vi! Eller imorn ska vi till Göteborg men tidigt på tisdag går båten till Danmark. Åhh soo exciteed!! Bad, karusseller, sol och chill heela veckan! This is gonna rock! :D

Veckans planer + lite till;

Måndag: Bilresa till Göteborg hela dagen. Hämta hem moppen innan också ;)
Tisdag: Båt till Danmark. Bada ksk?
Onsdag: Legoland!
Torsdag: Legoland!
Fredag: Hem till Göteborg.
Lördag: Liisebeerg!!
Söndag: De andra åker hem. Nea och jag stannar.
Måndag: Lotta på Liseberg? ;D 
Tisdag:
Barnvakt.
Onsdag: Heem till Hårsbäck igen.

Ni fattar att jag har mycket packning va? Jag som brukar ha tre väskor för bara några dagar...xd

Tror det kommer bli awesome!!:D (om jag blir lite gladare)

Men jag ska försöka blogga, datorn ska ju såklart med så någonting blir det nog!



Ha det nu så bra här i Sverige så hörs vi!! Hej då och PUSS PÅ ER! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0