♥ Dag 11 – Mina syskon.

Jag har två halvsystrar och fyra låtsadssyskon.

Jag går i åldersording så då börjar jag med Maria. Hon är min äldsta halvsyster och är 32 år. Hon har en dotter som heter Smilla som är 2,5 år. Hon bor i uppsala. Hon är jättesnäll, hon är en föreblild för mig eftersom att hon är så duktig, framgångsrik och bra på typ allt!



Annika är min andra halvsyster och hon är 30 år. Hon bor i Göteborg och har en son som heter Loa, han är nio månader gammal. Hon är också jättesnäll, hon är vuxen men är på ett sätt ändå barnslig! Hon är också väldigt duktig på allt och framgångsrik.



Martin är min äldsta låtsadsbror. Han är 16 snart. Han är lite werid. Men han vet väldigt mycket, så jag har lärt mig en del av honom. Han är riktigt bra på trummor och gitarr (lite) också!



Tomas är lika gammal som mig snart. I skolan är han tyst men hemma är han galen. Han kan inte låta bli saker och sitter typ aldrig helt still. Det låter som att jag pratar om en liten unge... Men man kan väl säga att han är det!



Linnea är 12,5 år. Hon är jättegullig och jag älskar henne verkligen. Hon är den som gör att det är kul att leva i den här familjen, enligt mig. Hon är dålig på att städa och sitter för det mesta still och gör inget.



David. Ja var kan man börja. Han är iaf snart 11 år, vilket man inte kan tro. Han hjälper typ aldrig till, han HATAR att bli tillsagd. Första gången man säger att han ska göra något tråkigt så säger han bara "mh" och säger man till en gång till typ fem minuter senare säger (skriker) han " Meen jaaa sluta tjata. Jag gör inget om ni bara tjatar hela tiden". Han är jobbig helt enkelt! Men ibland så är han gullig och rolig att vara med. Han är vår lilla pajas. Tomas är den stora pajasen.



Ahh det var mina lite annorlunda syskon. Som jag är glad över att ha i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0