♥ Dag 7 – Min(a) bästa vän(er).

Min allra bästa vän - det är Sofia Bengtsson! Hon har jag känt i typ åtta år och jag vill aldrig, under några omständigheter förlora henne! Hon betyder så sjukt mycket för mig. Även om hon kan vara lite krävande ibland så vill jag aldrig förlora henne. Vi har gått igenom så mycket, både bra och dåliga stunder. Men vi har alltid hittat tillbaka till varandra! Och vi har oberäkneligt många minnen. Väldigt många konstiga, haha! Och fler blir det!
Jag älskar dig!<3

Alva är en av mina bästa vänner. Vi har inte känt varandra så länge men vi har kommit mycket närmre varandra på väldigt kort tid! I början av sjuan var du lite annorlunda (xd) och då var vi inte så bra vänner. Men sen vet jag inte hur vi blev tajtare... Det var i alla fall otroligt bra att vi blev det! Och nu har även vi några minnen på lager, och fler ska det bli!
Även om jag tjatar mycket om en enda sak så hoppas jag att du inte vill bli av med mig. Jag kan ju inte rå för det.
Men iaf:
Jag älskar dig!<3

Sara är också en av mina bästa vänner. Vi har känt varandra en sjukt kort tid egentligen... Men det skulle kunnat varit mycket längre. Vi lärde känna varandra genom att vi blev grannar och, haha, genom en kille... Det ämnet är typ det ända vi pratar om när vi ses... xd Det är otroligt hur man kan bli så nära vän med någon på så kort tid! Från att inte känna varandra till typ bästa vänner på en månad? Helknäppt ju! Men det är en väldig tur att jag lärde känna dig för annars skulle det vara dötrist här ute i skogen. Vi har också många minnen och fler blir det! Och fler promenader också!
Jag älskar dig!<3



Jag säger det igen och jag menar det:

Jag vill ALDRIG förlora er för att:

Jag älskar er!!<3




Kommentarer
Postat av: Sara

Fuuuuul bild men fin text! Aww, vad du är gullig! :D Älskar dig också! <3

2011-03-26 @ 09:40:53
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/
Postat av: Alva

Annorlunda?! neejj jah var såå normal man kunde vara! Och Carro, ingen kan råför din besatthet:d hihi,jah älskar dey oxo carroo!<3

2011-03-26 @ 11:05:10
Postat av: Carro

haha jo vi säger väl så då! ;) Hhehe (a)

:*<3

2011-03-26 @ 11:24:04
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0