Det regnar, på riktigt!

God eftermiddag!

Mitten på veckan igen då! Ooooch imorgon är det 3 månader till skolavslutningen! TRE YNKA MÅNADER! Tänker inte säga vad jag tycker om det för det vet jag inte än!
Börjar få lite panik över vad jag ska säga till en person! Och det ska sägas innan jag slutar åttan! Usch vad ska jag göra...?

Dagen har iaf varit bra! As usual! Inget speciellt kul. Har suttit i soffan i ljushallen rätt länge idag faktisk! Mys juh!:)

Det blidde förrästen (stavning) ingen Sofia idag, hennes far fyller år!
Men imorn blir det iaf Alva och sen kyrkan... :))

Hade kanske tänkt träna lite, men känner mig ganska snuvig... Sen är det Glee. Det ser vi fram emot!!

Och ni kanske börjar tröttna på designen, det gör iaf jag! Men en viss Hanna kan juh aldrig fixa den... Men nån gång ändras den! Det SKA den!



" And when you smile, the whole world stops and stares för a while. Cause' BOY you're amazing" :]

VI SES!


Kommentarer
Postat av: Alva

meen jag har juh lite mer press på mig, du ha r ju iaf ett år till på dey!!

2011-03-09 @ 17:15:43
Postat av: Carro

ehm aa jag vet! men jag klarar nt sommarlovet annars :(

2011-03-09 @ 17:23:20
URL: http://justlikecarroo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ups x] Men ska fixa klart den efter ett skolarbete...

2011-03-09 @ 17:49:14
URL: http://fotoasken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0