En massa dans

Snart är det let's dance. Har egentligen inte lust att kolla på det. Har nog inte Alva heller. Vi kollade på en grym film! Another cinderella story!
Jag fick sjukt mycket lust att kunna dansa BRA! Jag har faktiskt dansat från 1:an till 5:an. Det var ju jättekul men så slutatde våran lärare och så las det hela ner.
Jag undrar hur jag hade varit nu om jag fortsatt, jag hade säkert varit mycket smalare, och så hade jag ju självklart kunnat dansa. Och nu menar jag inte pardans, utan cool dans. Jag vill faktiskt börja på det igen... Men jag tror att jag är för gammal för att börja.

Hhahahaahhaaahhahahahahahahahahhahaahha!


Look! I caan dance! 










Dancelove!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0