Födelsedags barn!

Nu har jag eldat klart och sitter här och fryser (y) Som ni kanske märkte så bloggade jag inte igår. Hade annat för mig helt enkelt!
Det var rätt kul att börja skolan igen efter lovet! Fick äntligen träffa alla underbara människor igen!:) Insåg att jag har sjukt mycket prov och läxor inom bara tre veckor! Listan kommer säkert upp i TIO olika ämnen -.- !

Dagen har i alla fall varit jättebra! Är fortfarande jätteförkyld men klarar mig genom dagarna ändå!
Haha det var lite kul på no:n. Alva gjorde nåt test med färger och då skulle alla helt plötsligt göra den, så lektionen spårade ur lite grann! Hahah (y)
På tekniken var det sooft. Vi körde jepourdy (STAVNING) och dunkade musik. Eller ena halvan hade skithögt en stund för att läraren var borta men vi fick bara ha i bakgrunden:/

Och vet alla vad det är för dag idag? Jo det är Justin Biebers födelsedag! :D Grattis gulliga mänska!

 

Och det är ju också min kompis Linneas (inte min plastsyrra) födelsedag! Grattis igen till dig!:)

Jag har en fråga! Tycker ni att jag ska ha dagnes sötnos fortfarnade? Svara i kommentar så att jag vet hur jag ska göra! Om ni tycker att det är värdelöst, kul osv!

Nu ska jag fortsätta dunka musik här! Och göra tråkiga läxor...

I still wonder...

Hej då! <3


Kommentarer
Postat av: Adina

klart du ska ha kvar dagens sötnos ! ;)

2011-03-01 @ 17:13:53
URL: http://http://ekkkel.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha kvar dagens sötnos vafan! :) Men använd dina egna bilder istället för google bilder! :D:D:D

2011-03-01 @ 19:22:35
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0