Första dagen på veckan nu igen då...

Tjoooo!
Hade inte tänkt sitta vid datorn idag men att glädja er frästade för mycket! Så nu är det bäst att ni blev glada när ni såg inlägget!
Det är så att jag har så himla mycket läxor och prov den här veckan så jag har inte haft tid att skriva så mycket, som ni kanske märkte igår!

Dagen har varit braaa! Inget speciellt faktiskt. Har haft matteprov, gick faktiskt GANSKA bra. Som nästan alla måndagar så gick dagen fort, den är inte slut än men ändå. De två sista lektionerna var softaaaa! Knasig svenska med halvklass och vi skulle prata om filmen vi ser på men det gick inte så bra. Tillslut var det bara fyra elever kvar i klassrummet och vi bara snackade om allt som inte har med svenska att göra (om jag minns rätt) (y)!
Och på hp:n så kollade vi på nån knas film som var... rätt så bra faktiskt.

Nu har Sofia ÄNTLIGEN landat i Sverige! Och hon mår bra! Jag har redan pratat med henne! :]
IMORGON får jag ÄNTLIGEN träffa henne igen! Förstår inte hur mycket man kan sakna en mänska så mycket. Vi har känt varandra i typ åtta år och det är inte många gånger vi inte har träffats på så länge ;o!

Aja nu ska jag cheka runt lite och sen blir det ridning ikväll!

Oh just ja! Grattis till Kalle (en kul kille i min klass) än en gång!

So long, and thank you for the fish!(H)


Kommentarer
Postat av: Alva

Carrooooo!!! jah måste prata meh dey!!!

2011-03-07 @ 18:56:58
Postat av: Carro

Är det om det du berättade tidigare?:d ring mig nu innan 21!

2011-03-07 @ 20:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0