I hope you think the same way I do, i always will.

Good morning! Klockan är tio, ska egentligen vara nio... Jag vaknade iaf nio, men den skulle egentligen varit åtta. Tidigt juh, men det är mitt fel som ställde klockan då. Kunde ha väntat en timme till!

Men iaf så var gårdagen bra. Lite sorgsen också! Men det vart bra till slut.

Idag ska jag som sagt sjunga i församlingshemmet! Ganska osmart måste jag säga. Har/ har haft ont i halsen, hostar och snuvar. Och jag vill inte trötta ut rösten, men jag måste sjunga idag. Jag får nog ta det väldigt lugnt! 

Imorgon är det skola igen då, men inga vanliga lektioner ju! Elevens val blir det istället! Ska ha mattelab. Mitt andra val. Men det kan nog bli kul för vi skulle typ bara spela kort och vara i datasalen! Det fanns typ bara tråkiga saker att välja på den här gången! DÅLIIGT!

Ni andra i Heby Skola, vad ska ni ha? :)

Vi hörs! :*




Kommentarer
Postat av: Sara

Våååårshooow ;D

2011-03-27 @ 11:57:07
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0