I hope you think the same way I do.

Nu har Hårsbäckstjej nr 2 vaknat! Som vanligt var det för ett par timmar sen, men ändå!

Gårdagskvällen blev asbra! Melodifestival + Sofia = :D:D
Vet inte om jag tyckte helt rätt vann, men Eric gör nog bra ifrån sig i Europa. Och sen är han ju sjukt söt också!

Idag ska jag nog plugga. Jag HATAR att ha prov hela j*vla tiden!!! Jag vill inte ha det så sjukt ofta! Vi borde få betalt för att göra läxor! :(

Annars ska jag träna och skriva hade jag tänkt. Kanske träffa min gulliga granne också!

Jag är rädd att jag börjar bli sjuk på nytt. Imorse kände jag mig jätteförkyld, lite bättre nu. Jag vet inte varför men igår kväll så fick jag jätteont i halsen och hosta... Jobbigt!

Aja nu ska jag inte tråka ut er längre... Kanske slänger in nåt senare!

Hej då!<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Är jag "Hårsbäckstjej nr 1" ? (H)

2011-03-13 @ 12:16:05
URL: http://enligtsaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0